Re: Prasa.pl

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl)
Data: Thu 12 Oct 1995 - 15:11:45 MET

(kto nie przeczytal poprzedniego listu - wstawic do cytatu)
a* A niech sobie robi podzial ! Tylko po co .com ? Caly czas mowie:
"nie grozi pomylenie z tpsa.edu.pl". Niech maja kielce.tpsa.PL - i tyle...

b* w "drzewiastej strukturze", w ktorej NIE podejrzewam zeby administrator
 ".com.pl" to mial byc kto inny niz ".pl" (juz padlo o wielkiej 6-ce)
 bedzie mial dokladnie tyle samo roboty. Dlatego NIE .com !

----------------------
On Thu, 12 Oct 1995, Janusz Harkot wrote:

> a czy firma nie moze sobie potem zrobic podzilu terytorialnego?
a*
> tpsa.com.pl
> |
> +- warszawa.tpsa.com.pl
> |
> +-lublin.tpsa.com.pl
> |
> itd.
>
> mamy zachowana strukture drzewiasta, a administrator domeny .com
> mniej roboty jak firma sie rozwija terytorialnie...
b*