Re: Pytanie do wszystkich

Autor: Darek Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl)
Data: Tue 10 Oct 1995 - 15:40:33 MET

>Chodzilo mi o to, ze uzywajac slowa np. prasa.pl
>sugerujesz, ze ta wlasnie instytucja/firma jest reprezentantem prasy w
>Polsce (przynajmniej w internecie), co nie jest prawda.
>Dlatego osobiscie wybralbym (przerabjajac troche pomysl Jarka Rafy)
>ATM Dla Prasy (adp.com.pl).

Prosze zrozumiec - nie chodzi mi o pomysly na nazwe dla tego serwera, bo
podobnie argumentujac mozna zakazac posiadania adresu o nazwie <darek> bo
nie jest on reprezentatywny dla wszystkich Darkow i probowac namowic
Mercedesa by nie korzystal z czyjegos imienia. Prosze jedynie o wskazanie, w
jakiej domenie (net, org, com, pl) powinien sie znajdowac adres <prasa>, by
nie prowadzilo to do nieporozumien, a jesli prowadzi to do jakich.
..
..
..

>Dlatego zrozumialbym ADP.pl ale nigdy prasa.com.pl .

Prosze sprobowac przetestowac na znajomych - ilu z nich rozszyfruje skrot
ADP.pl i skojarzy go z prasa, a ilu potrafi to zrobic dla prasa.pl lub
prasa.com.pl.

Pozdrowienia
Darek Wichniewicz

PS. Jeszcze kilka lat temu istnial w Polsce oficjalny spis imion, ktore
wolno bylo nadawac dzieciom - na szczescie ten niezbyt madry zwyczaj juz nie
obowiazuje.