Re: Pytanie do wszystkich

Autor: Darek Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl)
Data: Tue 10 Oct 1995 - 13:02:54 MET

At 13:39 95-10-10 +0100, you wrote:
>Pozwole sobie wtracic moje 3 gr. do dyskusji o domenie *.prasa.pl.
>IMO sam pomysl jest wspanialy, wszak od dziennikarzy wlasnie zalezy to, jak
>internet bedzie widzainy przez ogol narodu. Im wiecej osob ze srodowiska
>dzienikarskiego bedzie mialo do niego dostep, tym wiecej bedzie sie o nim
pisac
>_prawdziwych_ informacji i moze kiedys doczekamy sie internetu dla Kowalskiego
>z prawdziwego zdarzenia.

>Jedynie nazwa budzi moje zastrzerzenia. Niech to bedzie *.prasa.com.pl lub
> [...]

W rozmowie ze mna Irek Neska (NASK) stwierdzil, ze nie zlikwiduje - problem
lezy w nazwie prasa a nie w org, com czy jeszcze cos innego. Wlasciwie
pytanie powinno brzmiec: czy w przypadku, gdy stawiam serwer dla prasy, to
moze on miec w nazwie slowo <prasa>, czy tez musze sie jednoczesnie chwalic,
ze jest to finansowane przez prywatna firme i nazywac go <prasa.atm.com.pl>?

Pozdrowienia
Darek Wichniewicz
ATM - Dzial Internetu