Re: Udostepnianie kont

Autor: Piotr Auksztulewicz (piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 09 Oct 1995 - 13:01:34 MET

Micha/l Ko/lodziejczyk (miko_at_gumbeers.elka.pg.gda.pl) wrote:
> Czesc!
> Mam pytanie: czy firma prywatna podlaczona do internetu moze udostepniac
> odplatnie konta osobomn trzecim (firmom)? Lub chociaz skrzynki pocztowe?
> Czy sa jakies regulacje prawne i czy ktos ma jakies doswiadczenia?

Wielu provider'ow w umowie zawieranej z klientem wprowadza klauzule
o zakazie udostepniania zasobow osobom/firmom trzecim. Czesto pod rygorem
rozwiazania umowy. Taka umowa jest wiazaca wedlug prawa cywilnego.

----
Piotr Auksztulewicz                 piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Centrum Komputerowe Politechniki Slaskiej, Gliwice, Akademicka 16