Re: Telefony przez Internet

Autor: Arek Wnukowski (Arek_at_wnuko.demon.co.uk)
Data: Sat 07 Oct 1995 - 11:13:07 MET

In article <199510051406.PAA19009_at_polonez.man.lodz.pl>
           tommy_at_rose.man.poznan.pl "Tomasz Kokowski" writes:

> Nie wiadomo. Czytajac ustawe moznaby powiedziec, ze nie. Osobiscie bym

[snip]

> Sadze, ze takie dzialanie zaszkodzi to sieci w Polsce. A dlaczego to
> zadajcie pytanie o taka lacznosc komus z TP S.A. informujac o tym, ze
> toto przelamuje jego ustawowo zagwarantowany monopol na polaczenia
> dlugodystansowe.

Monopol no polaczenia dlugodystansowe?
A kto daje polaczenia do internetu na skale miedzynarodowa? To tez
polaczenie dlugodystansowe!

Przyznam ze jestem laikiem jesli chodzi o telecomunikacje polska, ale
draznia mnie ograniczanie w uzyciu technologi w interesie jakiejs
firmy (TP S.A.).

--
Arek Wnukowski
Arek_at_wnuko.demon.co.uk