Re: Statystyki ruchu w sieci NASK

Autor: Artur Pioro (artur_at_thp2.if.uj.edu.pl)
Data: Tue 26 Sep 1995 - 18:42:54 MET

Jacek> irek_at_nask.org.pl (Ireneusz Neska) wrote:
> [...]

Jacek> Sliczne. Widac tam np. te slynne zacmienia satelity (linia do
Jacek> Sztokholmu).

A tak przy okazji. Czy ktos moglby sie wypowiedziec CO TO JEST
ZACMIENIE SATELITY KOMUNIKACYJNEGO!!?? Jakos w mojej naiwnej wyobrazni
atronomicznej nie miesci sie jakies duze cialo coby zacmiewalo
periodycznie (czy tez nie) wiszacego 40000 km nad rownikiem
stacjonarnego satelite...

-- Artur Pioro