Re: Megabajt za zlotowke

Autor: Ireneusz Neska (irek_at_nask.org.pl)
Data: Mon 25 Sep 1995 - 12:32:34 MET

On Mon, 25 Sep 1995, Andrzej Resztak wrote:

> Ireneusz Neska (irek_at_nask.org.pl) wrote:
>

> : On Mon, 25 Sep 1995, Gregorio Kus wrote:
>
> : > On Sun, 24 Sep 1995 23:00:59 +0100 Przemyslaw Gamdzyk wrote:
> : >
> : > >dyskutantow co mysla o oplacie: "Zlotowka (nowa) za megabajt".
> : >
> : > Polska bylaby pierwszym krajem z taka regulacja.
> : Blad. Ja znam co najmniej trzy kraje, w ktorych stosuje
> : sie oplaty za ilosc przeslanych danych. Sa to Australia, Egipt i Grecja.
>
> I placi sie za dane wyslane/przyslane, czy tylko wyslane?
> [...]
W Australii tylko dane do klienta, w Egipcie jest oplata mieszana (czesc
ryczalt, czesc za ruch in/out), w Grecji tylko za ruch miedzynarodowy
(ruch krajowy jest chyba bezplatny lub ryczalt). Statystyki oparte sa o
SNMP. Z tych trzech krajow widzialem tylko system taryfikujacy w Grecji.
Jest to program napisany przez studentow na SUN-a.

Irek