Re: TV kablowa (bylo: Re: Jak ominac TP S.A.)

Autor: Robert Ramiega (robert_at_plukwa.pdi.lodz.pl)
Data: Tue 19 Sep 1995 - 10:18:28 MET DST

On Sep 18 Zbigniew Zych wrote:

> Hm... Kiedy mi na osiedlu zakladali kablowke, bylo napisane, ze tez
> klada dwukierunkowe lacza - coby mozna bylo korzystac z transmisji
> zwrotnej - np. telefon, alarm, nadzor kamera....
>
> Ale jak dotad nic z tego nie wyszlo...
 To, ze cos bylo budowane z mysla o transmisji dwukierunkowej to nie znaczy
od razu, ze w dwa dni po wybudowaniu juz bedzie to wykorzystywane. Wszystko
to co jest zwiazane z kanalem zwrotnym jest na dzien dzisiejszy budowane z
mysla o przyszlosci. Zeby zrealizowac nowe uslugi potrzebne sa na to
pieniadze. Z mojego rozeznania stosunkowo proste bedzie zrealizowanie
funkcji alarmu i nadzoru mienia. W Lodzi sa chyba dwie firmy zainteresowane
tego typu wykorzystaniem sieci kablowych. Zrealizowanie telefonii poprzez
CaTV wymaga dodatkowej koncesji.

> A kablowka jest osiedlowa - a nie prywatna...
> Znaczy Spoldzielnia jest wlascicielem...
 Spoldzielnia albo Stowarzyszenie =o)

> Zbigniew Zych
>
> --
> WWW: http://www.agh.edu.pl/student/infgrp/zych Zyzio @ IRC
> PGP: finger zych_at_ernie.icslab.agh.edu.pl IRC ADMIN @ irc.agh.edu.pl
> PGP: Key fingerprint: 3D DB 63 F2 F9 3A 10 D2 DD 28 31 7B 4D 8D EB 52

      Robert
| Robert Ramiega | robert_at_pdi.lodz.pl IRC: |Jedi| |
| PDi (Public Internet Access) | http://plukwa.pdi.lodz.pl/ |
| ///////// Amiga: The computer for the Creator's mind. \\\\\\\\\\ |