Re: Co to sie dzieje z tym polaczeniem do Polski 8-(

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Mon 18 Sep 1995 - 18:34:21 MET DST

On 18 Sep 95 at 10:02, Jacek A. Ponarski wrote:

> Co to sie dzieje z tym polaczeniem do Polski. Od paru tygoni jest takie
> kiepskie ze mnie juz "szlag" trafia. Czy ktos wie co tam sie dzieje?
> Czy jest w planie rozszezenie ilosci gateways z dwoch na wiecej z Polski.
> To naprawde zaczyna juz byc meczace. 8-(

I vice versa, jak ja cos probowalem sciagnac z US, to przez pol godziny
przyszlo do mnie niecale 10kB. Ale to raczej wina nieslawnego
"pozeracza pakietow". Faktycznie jak sprawdzalem, to zjadal od 60% do
prawie 100% pakietow w zaleznosci od wielkosci.

Ale od wczoraj jest juz nieco lepiej (odpukac). Czyzby routing sie
zmienil?

Michal

WWW: http://www.pdi.lodz.pl/~mimo
tel: Int. Acc. Code + 48 42 148340