Re: TV kablowa (bylo: Re: Jak ominac TP S.A.)

Autor: Robert Ramiega (robert_at_plukwa.pdi.lodz.pl)
Data: Sat 16 Sep 1995 - 10:13:45 MET DST

On Sep 15 Jaroslaw Rafa wrote:

> [...]
> [...]
> >
> To sie bardzo ciesze. :-) Ale uwazam, ze to jeden z nielicznych chwalebnych
> wyjatkow (o ile nie jedyny).
 Moge Cie zapewnic, ze nie jedyny. W Lodzi co najmniej trzy sieci sa
budowane lub zbudowane z mysla o transmisji dwukierunkowej. Kanal zwrotny
mozna wykorzystac nie tylko do stworzenia sieci ale rowniez do udzielania
pewnych uslug np. ochrona mienia. Jezeli Operator jakiejkolwiek sieci mysli
choc troche przyszlosciowo, to zapewni sobie ten kanal w trakcie
modernizacji. Jest to jedna z metod na zarabianie na takich sieciach.
 Mozesz traktowac te wiadomosc jako otrzymana z pierwszej reki. Mam
przyjemnosc byc Viceprezesem jednego z lodzkich Stowarzyszen, ktore pod
koniec tego roku bedzie mialo taka wlasnie siec.
> Pozdrowienia,
> Jaroslaw Rafa
> sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl

      Robert
| Robert Ramiega | robert_at_pdi.lodz.pl IRC: |Jedi| |
| PDi (Public Internet Access) | http://plukwa.pdi.lodz.pl/ |
| ///////// Amiga: The computer for the Creator's mind. \\\\\\\\\\ |