Re: Wirus w _tekstach_ Worda!

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 13 Sep 1995 - 05:22:19 MET DST

On Tue, 12 Sep 1995 21:04:08 +0200 Andrzej Karpinski wrote:

>chcialbym zadac pytanie, jaki zwiazek z polskim internetem maja
>dokumenty w wordbasicu formatujace dysk twardy?

Nareszcie!
Nie chcialem sie wczesniej odzywac gdyz na liscie polip jestem w
pewnym sensie gosciem. Jednak przyznam, ze zaczynalo mnie to juz
troche wkurzac. Byly dni (i od kiedy to trwa!), w ktorych ponad polowa
postingow dotyczyla tego tematu. Powoli dochodzilem do wniosku, ze
polski Internet ma sie po prostu SWIETNIE skoro koledzy nie maja
innych problemow.

Grego

ANNOUNCE: Win95 Corrections Kit available!!! Its name: OS/2 WARP
Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it G.Kus_at_Agora.stm.it