Re: Jak ominac TP S.A.

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Tue 12 Sep 1995 - 15:50:31 MET DST

Eligiusz> Nawet dwa miejsca : Lublin i Swidnik kolo Lublina

Jest w Polsce wiecej miejsc, gdzie dzialaja (czy tez zaczynaja
dzialac) prywatni operatorzy. O tym wiem.

Mnie chodzi o WYBOR. Zebym, w sytuacji gdy moj telefon, podlaczony
przez operatora A, przestal dzialac i operator mowi 'wlaczymy za
miesiac', mogl pojsc do operatora B i poprosic o podlaczenie.

I dalej sie bede upierac, ze cos takiego nie jest mozliwe.
A moze jednak? Gdzies?

   MJ