Re: Krzaczki w "Received" - Trumpet czy Netscape?

Autor: Andrzej Gorbiel (Andrzej.Gorbiel_at_kato.gazeta.pl)
Data: Thu 07 Sep 1995 - 12:05:04 MET DST

Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl (Michal Jankowski) wrote:
>Probowalem na list A.Gorbiela odpowiedziec mailem, skutek byl taki:
>
>Date: Mon, 4 Sep 1995 10:48:26 +0200
>From: Mail Delivery Subsystem <MAILER-DAEMON_at_wawel.cyfronet.krakow.pl>
>Subject: Returned mail: unknown mailer error 1
>
>sh: /usr/local/bin/filter: not found

Wyjasniam - ten poniedzialkowy blad to wynik padniecia glownego serwera
w Cyfronecie. (Katalog /usr/local/bin byl z niego montowany!!!).
Nie ma to nic wspolnego z omawianym przeze mnie problemem z Netscape.

>To zwroc sie do administratora, zeby zrobil reverse dns. Nalezy
>naprawiac bledy u zrodla.

Z pewnych, uzasadnionych przyczyn niektorzy nie chca reverse DNS.
Czy bez tego Netscape nie moze dzialac?!
Przeciez, gdy mamy dial-up IP, to zwykle komputer dostaje
dynamicznie IP, a nazwa z nim skojarzona nie istnieje.

>A wyslij, co mi tam...

A wysylam, choc akurat z Katowic. Ale tu jest podobnie...

> MJ

Andrzej

-- ,
Andrzej Gorbiel