Re: PROPOZYCJA: pl.alt.bill_gates.die.die.die

Autor: Robert Ramiega (robert_at_plukwa.pdi.lodz.pl)
Data: Thu 31 Aug 1995 - 11:14:00 MET DST

On Aug 31 Jarek Lis wrote:

> Robert Ramiega (robert_at_plukwa.pdi.lodz.pl) wrote:
> : I nikt nie ma pretensji o to, ze edytorek ten byl w wersji ms-dos 1.x
> : Dowcip polega na tym, ze ten na dzisiejsze czasy raczej malo uzyteczny
> : kawalek kodu jest nadal sprzedawany z ms-dos 3.x a ten byl uzywany na
> : maszynkach, ktore mialy nieco wiecej RAM'u. I jak znam zycie edlin znajduje
> : sie rowniez w wersji 6.x ms-dos a tu wydaje mi sie jest juz zupelnie zbedny,
> : smieszny i nieprzydatny
>
> Blad i oszczerstwo! Od pewnego czasu (5.0? 4.0?) EDLIN nie jest juz w
 Przyznaje sie do bledu. Ale ja nie uzywam DOS'u w ogole wiec niby skad mam
wiedziec czy tam jest edlin czy nie poza tym napisalem to raczej w formie w
pelni uzasadnionego przypuszczenia. Chodzilo o to, ze edlin przestal byc
przydatny co najmniej od wersji 3.x w gore.
> pakiecie MS-DOS! Zostal zastapiony czym co sie EDIT nazywa, i powiedzmy
> jest w granicach przyzwoitosci i dobrego smaku.
 Czyli cos a'la vi ? (Notka: Osobiscie nic nie mam do VI i jest to moj
ulubiony edytor pdo Unixem. Wiem natomiast jak przecietny zjadacz chleba
reaguje na niego)
> Nawiasem mowiac -szkoda. Co to za system bez sed'a. Tyle ze EDLIN na
> sed'a sie nie nadawal, a oryginalny cpm'owy ED jakby bardziej.
 Skoro edlin sie na sed'a nie nadawal to chyba nie ma czego zalowac, prawda?

> Nawiasem piszac- w chyba TechHelp opis edlina byl najlepszy z mozliwych:
> 'Nie uruchamiac - zycie jest za krotkie. Kazdy inny edytor jest lepszy'.
 Punkt dla autorow TechHelp'a =o)

> Jaroslaw Lis

      Robert
| Robert Ramiega | robert_at_pdi.lodz.pl IRC: |Jedi| |
| PDi (Public Internet Access) | http://plukwa.pdi.lodz.pl/ |
| ///////// Amiga: The computer for the Creator's mind. \\\\\\\\\\ |