Re: linia Katowice-Warszawa

Autor: Gotfryd Smolik (gotfryd_at_beta.nask.katowice.pl)
Data: Wed 30 Aug 1995 - 08:31:23 MET DST

Maciek Uhlig:

> Otrzymalem z dobrze poinformowanych zrodel pragnacych zachowac anonimowosc

 Nie jestem dobrze poinformowany. Pytanie jest takie: jakie jest
obciazenie lacz ? (inna rzecz, ze dane z lipca moga nijak nie pasowac do
danych z listopada, kiedy studenci beda w ruchu !). W zeszlym roku dzies
sie spotkalem z opinia, ze obciazenie jest za male zeby utrzymywac 2MB.

> informacje, ze linia 2 Mbps Katowice-Warszawa zostanie zlikwidowana od
> Ktora linia nastepna do likwidacji? Wroclaw, Poznan, Gdansk :-)
> A moze Krakow? :-) :-)
 Nic nie wiem !

> Maciek Uhlig

gotfryd