Re: Jak ominac TP S.A.

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 29 Aug 1995 - 13:11:56 MET DST

> Date sent: Mon, 28 Aug 1995 16:39:59 +0200
> Send reply to: polip_at_man.lodz.pl
> From: andy_at_melkor.man.lodz.pl (Andrzej K. Brandt)
> To: Multiple recipients of list <polip_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Jak ominac TP S.A.

> : Zostan krotkofalowcem i za pomoca PACKET-RADIO do bramki Internetowej w
> : Warszawie.
>
> Przykro mi, ale to nie jest droga na dostanie sie do Internetu. Przepisy
> Regulaminu Radiokomunikacyjnego powoduja, ze z bramek krotkofalarskich jest
> mozliwy dostep wylacznie do hostow z domeny .ampr.org - a wiec innych hostow
> [...]
Najwyzszy czas, zeby odnosne wladze przydzielily jakas czestotliwosc (tak jak
jest na CB) na ktorej packet radio bedzie moglo byc uzywane przez KAZDEGO bez
ograniczen. Nastepnie postawimy publiczne bramki na tej czestotliwosci i w ten
sposob ominiemy te przestarzale i niezyciowe przepisy. (Bramki na pasmach
krotkofalarskich niech sie dalej lacza w ramach domeny *.ampr.org, o ile ktos
jeszcze bedzie chcial wtedy ich uzywac). Co za idiota te przepisy powymyslal?
Czy nie uwazacie, ze powinnismy naciskac na to w ramach PSI? (kopia idzie do
listy PSI-L)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl
PS. A ja widzialem na listach dyskusyjnych maile z domeny *.ampr.org...