Re: gazeta.pl OFF-line

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 21 Aug 1995 - 10:45:03 MET DST

Andrzej Gorbiel <Andrzej.Gorbiel_at_kato.gazeta.pl> wrote:

>Alarm odwolany. Przykro mi za rozczarowanie...

Jakos tak zawsze (a przynajmniej od wielu lat) staje po stronie ofiar
nagonek.

Dlatego tez (mimo, ze nie zgadzam sie z wieloma konkretnymi szczegolami
Pana i kolegow publikacjiw GW),

Serdecznie gratuluje i zycze wielu sukcesow w przyszlosci. Niech krytykom
szczeny opadna!!!

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland