Re: cd: Nowe wersje Netscape dla Windows

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 18 Aug 1995 - 18:36:11 MET DST

stas9593_at_uidaho.edu (Milosz Stasik) wrote:
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

To znaczy na moim serverze [JP].

>http://home.netscape.com/comprod/mirror/win16/export.html
>
>REDISTRIBUTION AND MIRRORING
> Redistribution Is Not Permitted - unless you are an educational
>institution and want to mirror for your faculty, staff.
> and students.
>

>Sliska sprawa ... ;)

Czy kwestionujesz to, ze jestesmy instytucja edukacyjna? Za taka sie
uwazamy w sensie licencji programowych. Mamy studium doktoranckie [
studenci takowych w USA nazywaja sie graduate students].

Czy tez moze samo kopiowanie kopiowanie Netscape? Ja go kopiuje z
ftp.sunet.se,gdzie powyzszego zastrzezenia nie widzialem. Proste uzycie
archie dalo mi jeszcz takie serwery w polsce na ktorych jest Netscape
1.2:

- proton.ekla.pw.edu.pl
- halina.univ.gda.pl
- math.amu.edu.pl
- sunsite.icm.edu.pl
- ftp.man.lodz.pl

Czy ich tez aresztujsz drogi szeryfie :-)))

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland