Re: Nowe wersje Netscape dla Windows

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 17 Aug 1995 - 10:28:49 MET DST

polishemb_at_dial.eunet.ch (Dariusz Torun) wrote:
>Uklony,

[...]

> [...]

Ciesze sie, ze ktos czyta README na naszym serwerze ;-)

>FTP-nalem sobie wersje 1.2beta4 - faktycznie b.przyjemna !!!
>Tylko chyba nie warto wpisywac do niej adresow, bo 30.09 blisko ...
>Czego ,,nie ma'' wersja 1.1n /bezterminowa/ w stosunku do 1.2beta4 ???

Po pierwsze, upgrade zachowuje bookmarki. Wiem, sprawdzalem. Jeszcze
bezpieczniej, jesli na pytanie "Overwrite the configuration file?" [czy
cos w tym stylu] odpowiedziec kategorycznym NIE. Nie trzeba wtedy na nowo
wpisywac serwetow smtp (poczty wysylanej) i nntp (newsow) itp.

Co ma lepszego? Przede wszystkim nowy edytor bookmarkow [zakladek?].
Znacznie ulepszony. Przy zapisie pliku na dysk pojawia sie ladne okienko
z procentem sciagnietego pliku. Podobno poprawione jakies bugi. Podobno
dostosowany w jakis szczegolach do Win95 (nie wiem, jeszcze nie uzywam).
W sumie mozna poczekac na wersje 1.2N. Szczegolnie, ze nie wiem czy
downgrade [zmiana na wersje starsza] przebiega rownie bezproblemowo jak
upgrade.

>A moze jednak pozostac jeszcze przy Mosaic ?

Najnowszy ma nawet tla i wewnetrzny viewer samodzielnych *.gif i *.jpg.
Jednak nie pozwala na otwieranie kilku okien jednoczesnie - todla mnie
fundamentalna wada.

Pozdrawiam

Jacek

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland