Re: Nowe wersje Netscape i Mosaic dla Windows

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 31 Jul 1995 - 12:32:12 MET DST

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

[o moim liscie nt. nowych browserow WWW pod Windows]

>Mam nadzieje, ze tego typu tematy zawitaja niedlugo na liscie PECET ,
>ktora mam nadzieje zostanie wkrotce utworzona :))

Oczywiscie! Dlatego ja (liste pl.comp.pecet) proponowalem.

W dniu wyslania tamtego postingu pl.comp.pecet jeszcze nie istnial.
Dlatego napisalem do: pl.comp.www oraz pl.listserv.polip.

Teraz napisal bym do: pl.comp.www i pl.comp.pecet. Tak! Do pl.comp.www
tez: to ze Win jest systemem pecetowskim nie zmienia kwestii, ze list
dotyczyl takze WWW.

Niniejsze puszczam w te same grupy co przedmowca li tylko prawem repliki.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland