Kontakt z GW (Re: Sex w Internecie)

Autor: A.Gorbiel (mkaleta_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Sun 30 Jul 1995 - 15:02:47 MET DST

>From: boss1_at_ikp.atm.com.pl (Wladyslaw Majewski)
>
>A propo... skoro ktos z Gazety czyta, o czym tu dyskutujemy, to
>moze moglibysmy sie ta droga dowiedziec, co Gazeta zamierza
>z tym czynic dalej i co mozemy my uczynic, np.
>czy musimy wysylac nasze listy przez snail-mail, czy tez
>mozemy jest przeslac na jakis adres elektronicznie,

Szczegolowa informacja na ten temat znajduje sie w gazeta.faq
 gopher://gopher.cyfronet.krakow.pl/00/gazeta/gazeta.faq
 http://www.gazeta.pl/~gorbi/gazeta-faq.html
 mailto:Redakcja_at_Ga-Wyb.Krakow.pl Subject: send gazeta.faq

Dzial listow GW (Warszawa): Redakcja_at_gazeta.pl

List bezposrednio do danej osoby (Warszawa): Imie.Nazwisko_at_gazeta.pl

Oddzialy lokalne - nalezy wstawic 4 pierwsze litery nazwy miasta np.
 krak.gazeta.pl, kato.gazeta.pl, opol.gazeta.pl, etc.

>Wladyslaw Majewski
>
>PS. Ale zdania w sprawie imperialnej nazwy domeny nie zmienie,
>gdyz oburzyla mnie ona od razu, gdy tylko sie o niej dowiedzialem.

Jest rownie dobra, jak chocby "novell.de". Nie mieszajmy emocji do techniki!

Polska nie jest pierwszym krajem, w ktorym znalazl sie ktos, kogos jakas
domena kluje w oczy. Zrozumialbym jeszcze, zeby protestowala inna
ogolnopolska "...Gazeta...", ale protest ze strony kogos kompletnie
nie zainteresowanego ta nazwa??? To smieszne...

-- ,
Andrzej Gorbiel <A.Gorbiel_at_Ga-Wyb.Krakow.PL>
Gazeta Wyb*rcza Oddz. Katowice, (++48-32)512-130 ext.225, fax (++48-32)512-472
*** Opinie i informacje tu zawarte nie musza byc zgodne ze stanowiskiem GW ***