Re: Czy mi sie zdaje???

Autor: Wladyslaw Majewski (boss1_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Fri 28 Jul 1995 - 10:15:45 MET DST

>Padlo lacze CRiT - UW w Warszawie. Na szczescie Telekomunikacja >szybko to
naprawila.

>-Lukasz

Wybaczcie pytanie prostaczka i technicznego tepaka:
od kilku lat slysze, ze Internet 25 lat temu stworzyli amerykance
po to, by siec nie byla wrazliwa na awarie pojedynczego lacza.
Od roku czytam w calej prasie reklamy i (auto)prezentacje
tworu o nazwie Warman i zawsze sa tam narysowane jakies splecione
ze soba na ksztalt olimpijskiego godla petle.
Jak, powiedzcie mi mili, jak to sie wiec dzieje, ze robaczek
oplacany sowicie za utrzymanie tego cuda moze sie spokojnie tlumaczyc,
ze jedno lacze TamTamom padlo?
I jeszcze oswieccie mnie, czy jakiejkowiek lacznosci z CRiT na Ochote
doczekamy sie tego lata? (dns lezy rowno co najmniej od miesiaca
i zdaje sie wszystkim z tym dobrze...)

Wladek