Re: Polaczenie zBIALYMSTOKIEM

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Thu 27 Jul 1995 - 14:04:24 MET DST

Lukasz Ploszajski (lukasz_at_nask.org.pl) wrote:
: Pawel Tadejko (reksio!d0076pt_at_reksio.pb.bialystok.pl) wrote:
: : Moze troche przynudzam ale ja znow w sprawie polaczenia.
: : ping jest tu skonfigurowany tak ze testuje czasy az do przerwania
: : to mniej wiecej tyle jak z reksia
: [----]
: : Zabije tego kto przerabial to polaczenie
: To ja. Mozna mnie szukac codziennie w godzinach pracy w Centralnym Wezle NASK.
: A dlugim czasom nie nalezy sie dziwic - nie Pan jeden jest w Bialymstoku,
: a dodatkowo linie ta obciaza Bialowieza.

Szukalem tydzien temu i nie znalazlem. ZapewneTwoi koledzy pomysleli, ze
przyjechalem z Bialegostoku...

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_mat.uni.torun.pl     http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec