Re: Polaczenie z Bialymstokiem

Autor: Lukasz Ploszajski (lukasz_at_nask.org.pl)
Data: Thu 27 Jul 1995 - 13:01:17 MET DST

Pawel Tadejko (reksio!d0076pt_at_reksio.pb.bialystok.pl) wrote:
: Czy ktos mi moze wyjasnic co sie dzieje na lini Warszawa - Bialystok
: Srednio co 1 (jedna) minute przerywa polaczenie na okolo 30 sekund.
: O ilosci straconych pakietow nie wspomne.
: Czyj to byl pomysl z udoskonaleniem polaczenia do Bialegostoku

: Jak tak dalej bedzie to sam sobie skasuje konto bo mnie szlag trafi.

Linia do Bialegostoku szwankuje. Telekomuniacja powinna to poprawic, a zreszta
juz niedlugo powinno byc szybsze lacze do Bialegostoku.

Nie warto kasowac :-)

-Lukasz