Re: Nowe wersje Netscape i Mosaic dla Windows

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 27 Jul 1995 - 12:14:50 MET DST

> Date sent: Wed, 26 Jul 1995 22:23:50 +0200
> Send reply to: polip_at_man.lodz.pl
> From: Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl>
> To: Multiple recipients of list <polip_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Nowe wersje Netscape i Mosaic dla Windows

> To ja mam inne pytanie. Nie wiecie co mam zrobic z netscape pod windows
> zeby mi odtwarzal pliki *.au ? bo jakos nie chce :(
> tylko ryczy ze nie ma urzadzenia / drivera na ktorym moze to zrealizowac.

Options/Preferences/Helper Applications - podczepic sobie pod typ audio/basic
program wplany.exe (Windows PLay ANY file - odgrywa pliki .au, .wav, .voc
itp.) - mozna go znalezc na home page Mosaica (!) pod haslem "viewers" czy
jakos tak. Oczywiscie do tego potrzebny jest jeszcze driver do karty
dzwiekowej lub do PC Speakera jezeli nie masz karty, ktory trzeba w
standardowy sposob zainstalowac w Windowsach. U mnie to chodzi.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl