Re: Nowe wersje Netscape i Mosaic dla Windows

Autor: Milosz Stasik (stas9593_at_uidaho.edu)
Data: Wed 26 Jul 1995 - 22:43:25 MET DST

On Wed, 26 Jul 1995, Grzegorz Szyszlo wrote:

> To ja mam inne pytanie. Nie wiecie co mam zrobic z netscape pod windows
> zeby mi odtwarzal pliki *.au ? bo jakos nie chce :(
> tylko ryczy ze nie ma urzadzenia / drivera na ktorym moze to zrealizowac.

Jesli masz odpowiedni driver reszte (urzadzenie) mozesz sciagnac z wielu
miejsc np:
ftp://gatekeeper.dec.com/pub/micro/msdos/win3/sounds/wham133.zip

i zainstalowac pod netscape pod Options/Preferences/Helper Apps

wham (Waveform Hold and Modify) odtwarza nie tylko au ale tez wav, iff,
voc, aif.

Jesli sie rozejrzysz to znajdziesz kope innych programow, ktore mozna
podczepic pod Netscape.

A POZA TYM UZYWAJ NETSCAPE v 1.2b3 -> wreszcie koniec klopotow z
zakladkami i dostep do OLE!

tyle
Milosz