Re: Spis dawnych glosow ZA

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_pdi.lodz.pl)
Data: Tue 25 Jul 1995 - 12:56:39 MET DST

On 21 Jul 95 at 20:23, Tomasz Surmacz wrote:

> Czy to jest naprawde az tyle biurokracji?
> Raczej proste sprawdzenie, na ile grupa jest potrzebna.
> No i uporzadkowanie informacji o temacie grupy, bo to potrzebne jest
> przy jej zakladaniu.

A po co w ogole ta biurokracja. I PO CO W OGOLE LUDZIE w tym
wszystkim.

To jest bez sensu, zeby czekac z zakladaniem grupy z powodu
wakacyjnej nieobecnosci jedynego (sic!) administratora newsow.

Skoro istnieje algorytm zakladania grup, to dlaczego nie zakladac ich
automatycznie. Niech ludzie zajma sie rozsadnym dobieraniem kryteriow
(to jes np. wzor na wystarczajacy warunek do zalozenia grupy badz jej
wywalenia). A reszte niech robia komputery.

--- Michal

IRC: MiMo
WWW: http://www.pdi.lodz.pl/~mimo
tel: PL Acc. Code + 42 148340