Re: Domena gazeta.pl

Autor: Piotr Piesik (piesik_at_man.poznan.pl)
Data: Mon 24 Jul 1995 - 14:58:50 MET DST

> Co z tego ze we Wloszech istnieje "La Stampa" itp. Dla mnie nadawanie sobie
> tytulu "gazeta" jest uzurpowaniem sobie prawa do bycia *jedyna prawdziwa*

Wlasnie. Co z tego ze byly czy sa w innych krajach twory podobne.
Czy to znaczy ze one sa tam slusznie i zgodnie z prawem?
Moze FSO ma skonczyc z dotychczasowa nazwa Polonez
i zaczac swoj produkt nazywac "Samochod"?
Nie jestem prawnikiem (niestety) ale wydaje mi sie, ze przytoczony
przez ktoregos z nas argument istnienia pisma "Gazeta" w jakims
tam kraju nie jest nie do odbicia. Swiadczy to jedynie, ze TAM
nikt nie mial o taka nazwe pretensji, ale jesli tu np. Gazeta xxxx,
gdzie xxxx <> Wyborcza, zechce wytoczyc proces (zalozmy ze zechce)
to chyba ma jakies szanse?

Piotr