Domena gazeta.pl a korkociagi lewoskretne

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_pdi.lodz.pl)
Data: Fri 21 Jul 1995 - 21:16:38 MET DST

On 21 Jul 95 at 11:45, Grzegorz Szyszlo wrote:

> Czy naprawde nie da sie tego zrobic ? przeciez wiekszosc jest zgodna
> ze obecne usytuowanie GW jest conajmniej niesprawiedliwe :(

Mniejsza o sprawiedliwosc, zeby chociaz bylo logiczne. W ten sposob
za pare lat dojdzie do takiego balaganu, ze jak ktos bedzie szukal
jakiegos adresu, to latwo nie znajdzie. Chyba, ze...

Aaaa juz wiem, to jest tak jak z lewoskretnymi korkociagami.
Normalne sa prawoskretne, ale w wojsku uzywa sie lewoskretnych.
Po co?

-Dla zmylenia przeciwnika :)

Jak sie adresy odpowiednio przetasuje, to nikt z zewnatrz sie nie
polapie i nawet firewall'e stana sie niepotrzebne.

Pozdrawiam
--- Michal

IRC: MiMo
WWW: http://www.pdi.lodz.pl/~mimo