Kto popiera(l) pl.comp.pecet? PILNE!!!!

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 21 Jul 1995 - 11:31:06 MET DST

Poniewaz dzis, po powrocie z urlopu, dowiedziaem sie, ze to ja mam liczyc
glosy. Niestety w dostepnych mi newsserwerach listy juz wygasly
("expired"). Wem, ze bylo okolo 20 glosow poparcia.

Zdolalem na podstawie listow do mnie, resztek w listserverze i wlasnej
pamieci odtworzyc nastepujaca liste:

1) Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
2) Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
3) Alan Ghafour (aghafour_at_sunrise.pg.gda.pl)
4) Piotr Wilk (piotrwi_at_man.lodz.pl)
5) Slawomir Kaczmarek (kaczmar_at_iopan.gda.pl)
6) Przemko Rachowiak (RACHP%PLPUAM11_at_plearn.edu.pl)
7) PanX of DuPa [adresu nie pamietam - ale tak sie podpisywal]

Brakuje zatem jeszcze pare osob. Skoro jak juz wiem to ja mam je liczyc
prosze o glosy poparcia do mnie mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl a nie do
grupy pl.news.admin gdzie jak widac i tak niczemu nie sluza.

Przepraszam za zamieszanie. Uwazam, ze odpowiedzialny za tworzenie nowych
grup Michal Jankowski moglby przynajmniej nie zmieniac zasad wstecz.

Pospieszcie sie zanim nie zwiekszy ilosci wymaganych osob np. do 100.

Pozdrawiam

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland