Re: Podgladanie msgow na IRC

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Thu 20 Jul 1995 - 15:12:01 MET DST

Artur Jaroszek (artur_at_mimuw.edu.pl) wrote:
: Jaroslaw Rafa napisal:
: > Pare innych mozliwosci:
: > 2) to akurat moze miec (i ma czasami) zastosowanie w mojej sytuacji - jest
: > pare takich programikow, ktore w sieci Novell umozliwiaja podgladanie ekranow
: > innych komputerow. Nie trzeba byc ani IRC OP-em ani adminem (natomiast
: > przydaloby sie byc supervisorem lokalnego Novella, ktorym akurat jestem).
: To umozliwi Tylko obejrzenie msg do i od jednej osoby a i to pracujacej
: na Novellu!!!!!!!! ( Wielu takich na szczescie nie ma!)
: A wracajac do tematu to koledzy z Krakowa maja w tej kwestii racje
: server w DEBUG faktycznie pluje wszystkim - a to dalej mozna odfiltrowac...
: Szkoda tylko, ze tym razem wiedza teoretyczna podparta jest doswiadczeniem!

Jak widac doswiadczenie nie ogranicza sie tylko do Krakowa..

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_mat.uni.torun.pl     http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec