Irc (Bylo: Artykul w Gazecie)

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 18 Jul 1995 - 17:41:55 MET DST

Michal Mosiewicz (mimo_at_pdi.lodz.pl) wrote:
: On 17 Jul 95 at 21:23, Piotr Kucharski wrote:

: > > > A ja akurat co do IRC-a sie zgadzam. Nie raz mialem okazje widziec o czym
: > > > gadaja na IRC-u studenci - z mojej domeny i nie tylko.
: > > To interesujace, w jakis sposob ogladales o czym rozmawiaja studenci?
: >
: > tia... ramki przegladal... tfu na psa urok... jakby czlowiek wiedzial toby w
: > zyciu tam na irca nie usiadl lub rozmawial tylko o kwiatkach :):):)
: >
: > -Piotr

: Po co ramki, irc-operator moze to prosciej zrobic :-)

: --- Michal

Sprostowanie: Irc-operator nie moze prawie NIC zrobic wiecej, niz zwykly
uzytkownik. Chyba ze ma przerobiony (zhackowany) serwer, ale takie serwery
sa z reguly odcinane od sieci (i to na dlugo). Standardowy operator
moze uzytkownika usunac z irc (/kill), ewentualnie rozlaczyc/polaczyc
gdzies siec irc. Ale np. jak na kanale nie ma opa, albo jest zabanowany,
to nie wejdzie (chyba ze by wybil wszystkich uzytkownikow :-) ).

--
Piotr Piatkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND