Re: Domena gazeta.pl

Autor: Maciej Lopacinski (MLOPACI_at_gazeta.pl)
Data: Mon 17 Jul 1995 - 14:03:55 MET DST

> Ja juz dawno bylem przeciwko domenie gazeta.pl. Juz byla na tej liscie
> dyskusja na temat nazw domen; ze nie powinno byc domen bedacych rzeczownikami
> pospolitymi np. "gazeta", "fabryka", "klub".
Ok. To sa jedne z pierwszych konketnych agrumentow ktore pojawily sie
w tej dyskusji. Do tej pory wiekszosc argumentow byla typu: nie lubie
GW, nie czytam GW, GW to brukowiec.

> (Dlaczego to niby Gazeta
> Wyborcza ma miec domene "gazeta", a nie np. Gazeta Krakowska, co?)

Proste. Bo Gazeta Krakowska nie stworzy takich domen jak:
Gdansk.Gazeta_Krakowska.pl
Opole.Gazeta_Krakowska.pl
Katowice.Gazeta_Krakowska.pl
a GW, stworzyla i bedzie rozwijac to dalej.

> No ale
> niestety w przypadku gazeta.pl jest to troche musztarda po obiedzie, bo
> zmiana istniejacej juz domeny to male trzesiecie ziemi w Internecie. Ja
                                   ^^^^ duze, bo GW jest jednym z
pierwszych duzych klientow komercyjnych, a inni sie dopiero
przygladaja. Zmiana istniejacej domeny pokazala by wszystkim, ze
Internet to rzecz niepowazna, w ktora nie warto inwestowac, bo i tak
wszystko ktos z dnia na dzien moze zmienic. A bez klientow
komercyjnych Internet jest tylko zabawka dla waskiego grona ludzi.

> osobiscie wole tolerowac istnienie gazeta.pl niz przezywac cos takiego.

| Wszystkie moje wypowiedzi na listach | Maciej Lopacinski |
| dyskusyjnych sa tylko i wylacznie | Dzial Telekomunikacji |
| moim prywatnym zdaniem i nie moga | Gazety Wyborczej |
| byc utozsamianie ze stanowiskiem | tel. (+4822) 401481 |
| ,,Gazety Wyborczej'' | M.Lopacinski_at_gazeta.pl |