Re: Domena gazeta.pl

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 17 Jul 1995 - 13:01:19 MET DST

> Date sent: Fri, 14 Jul 1995 10:53:25 +0200
> Send reply to: polip_at_man.lodz.pl
> From: mc10_at_boa.uni.torun.pl (Marek Czubenko)
> To: Multiple recipients of list <polip_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Domena gazeta.pl

> Po pierwsze mam brzydkie podejrzenia wynikajace z deszyfracji Panskiego adresu
> ikp - to musi co Ilustrowany Kurioer Polski, a boss - to pewnie pt. Redaktor
Radze zobaczyc na www.atm.com.pl co to jest ikp. Dziwne ze jest ktos w
polskim Internecie kto nie wie co to za host. PZS sie nie czyta?
[...]
> Jesli sie myle w "deszyfracji" to przepraszam i wycofuje ew. "brudne"
> insynuacje.
No... dobrze ze to bylo.

> Po drugie wydaje mi sie, ze ZADEN wysokonakladowy dziennik polski nie ma
> w nazwie slowa "gazeta", wiec raczej niekoniecznie jest to uzurpacja
> praw do reprezentowania calej polskiej prasy codziennej.
Co drugi REGIONALNY dziennik to "Gazeta jakastam"! Regionalne dyskryminujemy?
Dla mnie np. jako ze od dziecinstwa mieszkam w Krakowie, slowo "Gazeta" w
tytule kojarzylo sie *zawsze* z Gazeta Krakowska. Na dlugo wczesniej zanim GW
w ogole powstala!
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl