Re: Domena gazeta.pl

Autor: wojtekp_at_tch.waw.pl
Data: Fri 14 Jul 1995 - 11:15:20 MET DST

> Po pierwsze mam brzydkie podejrzenia wynikajace z deszyfracji Panskiego adresu
> ikp - to musi co Ilustrowany Kurioer Polski, a boss - to pewnie pt. Redaktor
> Naczelny. Na temat jedynki przy bossie nie bede sie wypowiadal.
> Jesli Pan chcial "dokopac konkurencji" to moze tak z otwarta przylbica,
> a nie udawac "glos ludu".
> Jesli sie myle w "deszyfracji" to przepraszam i wycofuje ew. "brudne"
> insynuacje.

Bardzo sie Pan myli. Zastosowal Pan metode GW (taka jak w w/w artykule).
Nic Pan nie wie i wymysla.
Z przyjemnoscia moge Pana poinformowac ze IKP to Internet Komercyjny w
Polsce. Jest to komputer stojacy w firmie ATM. Mozna na nim zalozyc sobie
konta (np. do dzwonienia) co wlasnie p. Wladyslaw Majewski uczynil. Pracuje
on w firmie BOSS i stad prawdopodobnie nazwa uzytkownika. A numerki - no coz
moze kilka osob korzysta z ikp i wszyscy sa boss ale rozni ...
I w koncu. Pana ignorancja w temacie w ZADEN sposob nie upowaznia Pana do
rzucania hasel bez pokrycia, nawet jesli w dwie sekundy potem Pan sie z nich
wycofuje. Prosze kilkadziesiat razy przemyslec (no moze chociaz raz) to co
sie chce napisac i potem to napisac a potem jeszcze raz przemyslec (to jest
trudne, rozumiem to) i dopiero wysylac.

> Po drugie wydaje mi sie, ze ZADEN wysokonakladowy dziennik polski nie ma
> w nazwie slowa "gazeta", wiec raczej niekoniecznie jest to uzurpacja
> praw do reprezentowania calej polskiej prasy codziennej.

> Nie popieram Pana ani apeli w rodzaju "pozbawic prawa do..."
> Nie bede pisal z czym mi sie takie apele kojarza, bo szkoda mojego czasu.
> Marek Czubenko
> PS. Gazete Wyborcza kupuje i czytuje (regularnie). ZADNYCH INNYCH koneksji
> z GW nie mam.

A ja i czytam GW (a nawet Dodatek Komputerowy - i czesto sie nie zgadzam z
nim), mam NAWET INNE koneksje z GW, ale nie przeszkadza mi to w patrzeniu na
te firme wzrokiem dosc obiektywnym. Z faktu ze lubie Francje nie znaczy ze
kocham francuskie samochody.

> | Marek Czubenko tel. +48 56 14-512, fax +48 56 21-224 |
> | Uniwersytet M. Kopernika Bitnet : czubenko_at_pltumk11.bitnet |
> | Zespol Pelnomocnika Rektora Internet : czubenko_at_boa.uni.torun.pl |
> | ds. Komputeryzacji Uczelni lub mc10_at_boa.uni.torun.pl |
> [...]

                                                               Wojtek

Computers are not intelligent. Wojtek Piecek
They only think they are. UNIX Administrator
e-mail: <wojtekp_at_tch.waw.pl> or <wojtekp_at_batory.waw.pl>