Re: Znowu o Traceroute

Autor: Lukasz Ploszajski (lukasz_at_nask.org.pl)
Data: Thu 13 Jul 1995 - 14:23:00 MET DST

Andrzej Resztak (resz_at_priam.umcs.lublin.pl) wrote:
: : Co do wpisania statycznej informacji o routingu do Gdanska:
: : mozna tak, ale administracja tak duza i ciagle zmieniajaca sie siecia
: : przy pomocy routingu statycznego byla by upiorna.

: Jesli Gdansk ma klase B to nie mozna na routerze w CRIT, czy gdzie tam,
: wpisac statycznie te wlasnie JEDNA klase jako routowana do Gdanska?
: Zadne zmiany wewnatrz Gdanska Cie nie obchodza. Wiec gdzie ta upiornosc?
: Co bys musial tak czesto zmieniac, zeby nazywac to upiornoscia?
: Bo jesli mialbys wprowadzac wzglednie czesto jakies zmiany to jestem
: rzeczywiscie za routingiem dynamicznym.

Wszyscy nowi klienci maja przydzielane klasy C. A dolacza sie ich coraz
wiecej (kilku tygodniowo...).

: Tzn. i tak jestem za routingiem dynamicznym, dokladniej, zeby ten statyczny
: routing, ktory wpiszesz gdzies na routerze w Warszawie do Gdanska byl
: dalej propagowany dynamicznie. W praktyce pewnie i tak masz wpisany
: routing statyczny na routerze w Gdansku, ktory sie propaguje do Warszawy
: (gdy jest lacznosc). Chodzi o to, zeby przeniesc to na router warszawski.
: Jakie przeciwskazania?

Akurat Gdansk w tej chwili ma jedno lacze, ale co z obejsciami?

: Andrzej

-Lukasz