Re: Nowa lista dyskusyjna - PECET

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 12 Jul 1995 - 15:42:31 MET DST

--
kiedy PECET bedzie na newsach ????? ja chce juSZ !
os sam w sobie jest niezlym x-terminalem :) wystarczy zainstalowac
tcp/ip   (prawdopodobnie, musze poeksperymetowac).
Jesli chocdzi o to ze tematyka os jest niemile widziana. trudno jest mi sie
z tym zgodzic. Sam osobiscie na identycznych komputerach
(ten sam typ, te same dyski i karty sieciowe, tyle samo ramu, procesory itp
itd. doslownie takie same).
sprawdzilem dzialanie zarowno os v3. oraz win95 . staralem sie byc
jak najbardziej obiektywny. Co zauwazylem ? win95 nie radzi sobie z vlm'ami.
os biega. win95 nie potrafi naprawde rownolegle wykonywac dwoch zeczy naraz,
os2 potrafi. przyklad ? z panela plikow daje sie zrealizowac rownolegle
uruchomienie dwoch programow jednoczesnie, win95 robi to kolejno -
skonczy jedno, zaczyna drugie.
win95 jest estetycznie (manualnie tez) ladniejszy i wygodniejszy,
lecz udalo mi sie go zajezdzic. Podczas formatowania dyskietki win95
wyraznie spowolnil, w os2 dalo sie normalnie pracowac.
graficznie os/2 jest bardziej "kwadratowy" od win95 :) , ale w os/2
daje sie wymienic cale to API. To jest po prostu jeden z dzialajacych
procesow :)  Na os mozna sie zatelnetowac, i wtedy na odleglej
koncowce dziala sie jak pod terminalem tekstowym os.
W os mozna calkowicie zrezygnowac z terminala graficznego :)) w win jest to
niemozliwe. co ciekawe, win95 nadal bazuje na jakiejs dziwnej wersji dos !
tyle ze po komendzie  ver pisze ze jest to windows costam costam :)))
na razie wystarczy, czekam na PECET'a  na newsach :))))
                                oOOo
                       | Grzegorz Szyszlo network administrator |
                       |    mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl    |