Re: Lista PECET i inne

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 11 Jul 1995 - 14:35:38 MET DST

Wlasnie ja postuluje utworzenie listy PECET .
zwollennicy innych sprzetow powinni ewentualnie takze zebrac
sie razem, i zawalczyc o wlasna liste.

Jak sie odseparuje, to wojny co prawda beda wybuchaly, lecz
jesli na liscie (przyklad) pecet na wstepie zadeklaruje sie ze
dyskusja ma sie odbywac o pecet'ach a nie o wyzszosci. etc.etc.
to swiete wojny nie beda oczywiscie tematyka listy.
Co bedzie ew. powodem do obstrugania goscia :))))

--
                                oOOo