Re: Serwery komercyjne

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 10 Jul 1995 - 20:02:20 MET DST

> A moze by tak "odzalowac" jedna grupe newsoso na reklamy i zabronic
> umieszczania jakichkolwiek reklam gdzie indziej? Wowczas reklamy beda czytac
> tylko Ci, ktorych to interesuje i automatycznie nie bedzie problemu.
>
> Pozdarwiam,
> -Krzysio
Z tym ze to nie bedzie dzialac. Ci ktorzy chca czytac reklamy robia to bo
czegos konkretnego szukaja a to jest tylko waski zakres dzialania reklamy.
Reklamodawcy chca jak najwiekszej publiki zeby reklama odniosla skutek... i
to w duzych ilosciach - zgodnie z regula powtarzania (nawet jest wzor na
wspolczynnik zapamietywania reklamy - choc nie uwzgledniono tam mediow
kopmuterowych) a newsy maja to do siebie ze mozna sobie darowac czytanie
powtarzajacych sie postingow. No chyba ze beda zmieniac topic za kazdym
razem. Ale to i tak nie bedzie mialo tej sily przebicia co reklama wyslana
na jakas grupe nie spodziewajaca sie tego. Zobaczmy jaka lawine listow
wywolala ta reklama. Niewatpliwie bedziemy pamietac przez co zostala
wywolana. I o to podejrzewam chodzilo. Najlepiej wiec wedlug mnie ignorowac
pojedyncze reklamowe postingi a wielokrotne i meczace do kill-file'a :)
A jesli potrzebujemy informacji... zawsze mozemy o nia poprosic. I wtedy nie
bedzie to juz reklama.
                                        Pozdrawiam,
                                           -Piotr

PS to wszystko rzecz jasna IMHO