Re: Domek i swiatlowod

Autor: Marcin Zawierucha Centrum Obliczeniowe AE (zawieruc_at_aecto.ae.katowice.pl)
Data: Tue 04 Jul 1995 - 18:07:17 MET DST

> Poki co mazna stamtad (jak z kazdego innego miejsca na swiecie)
> zadzwonic do Poznania (jesli ma sie konto) i placic za rozmowe
> miedzymiastowa :-(

Na targach ComNet'95 przedstawiciel TP S.A. mowil ze ten nasz wspanialy
operator pojdzie na reke uzytkownikom INTERNETU i w niedalekiej
przyszlosci oplaty za takie polaczenia beda jak za rozmowy miejscowe.
Tylko kiedy to nastapi, to ja nie wiem. Wystapienie tego czlowieka bylo
bardzo optymistyczne, mowil tak pieknie ze jeszcze chwila a pokochalbym
instytucje monopolu. Jaka bedzie rzeczywistosc, to czas pokaze.

--
   /-\/-\    /-----/  Marcin Zawierucha zawieruc_at_aecto1.ae.katowice.pl