Re: Artykul o Windows 95

Autor: Andrzej Resztak (resz_at_priam.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 03 Jul 1995 - 14:44:25 MET DST

Maciek Uhlig (muhlig_at_usctoux1.cto.us.edu.pl) wrote:
: Piotr Plociennik wrote:
: >
: > Wiadomosc ta pochodzi z listy ASIS-L_at_UIUCVMD.BITNET (American Society
: > for Information Science). Mam nadzieje, ze bedzie ona interesujaca
: > dla dyskutantow bioracych udzial w wojnie OS/2 / Windows'95.

: Zapewne. Nie dotyczy jednak tematyki listy POLIP i nie powinna byla sie tu
: pojawic.

: Maciek Uhlig

Moze nie tak ostro. Windows'95 maja wlasna obsluge TCP/IP i nie wymagaja
korzystania z driverow DOS-owych. Wobec czego nie trzeba ciagle przelaczac
procesora w tryb 'real' i 'ptotected'. Wychodzi to zdecydowanie na dobre,
zarowno pod wzgledem szybkosci jak i niezawodnosci. Poniewaz, ilosciowo,
komputerow z DOS/Windows jes prawdopodobnie w polskiej sieci najwiecej
rzetelna informacja o nowej wersji Windows moze byc dla bardzo WIELU osob
pozyteczniejsza od 90% innych poruszanych tu tematow. Moze rowniez miec
znaczenie przy podejmowaniu "strategicznych" decyzji na jaki rodzaj
oprogramowania nastawiac sie w najblizszej przyszlosci na uczelni
(majac oczywiscie na uwadze, ze wszyscy chca korzystac z IP).
W kazdym razie wg. mnie o ile ta informacja jest zgodna z rzeczywistoscia
jest dosyc wartosciowa i dziekuje za jej przeslanie. A czy byla lepsza
grupa na jej umieszczenie? Nie wiem, ale tutaj mi tez nie przeszkadzala.
   Natomiast jestem przeciwny tematom typu "Windows'95 & bath". Rozumiem,
ze przy takiej pogodzie wszyscy chca sie kapac, ale czy musza przy pomocy
Windows-ow i w dodatku pisac o tym tutaj? :-)

Pozdrawiam,
Andrzej Resztak

PS. Temat ten poruszylem tylko dlatego, ze mialem przeciwne zdanie od
    przedmowcy i dla rownowagi pozwolilem je sobie przedstawic.