Odpowiedz panu AJ w sprawie Re: Windows'95 & bath

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 03 Jul 1995 - 14:21:22 MET DST

> No wlasnie :-)))) To moze bys tak Karpio przestal tu pisac swoje bzdury ?

Moje bzdury? To jak nazwiesz swoja odpowiedz? Moze "antybzdura"?

> Tja... coz Karpio twoj brak wiedzy jest prawie tak ogromny jak naiwnosc :-)))
> Otoz mimuw posiada 0 CRAY'ow :-))) CRAY ktory znajduje sie w naszym
> budynku jest wlasnoscia ICM i ja nie posiadam tam konta :-)))

Nie interesuje mnie to, zreszta szkoda ze nie zauwazyles, ze nie
chodzilo w mojej wypowiedzi o fakty, tylko o stwierdzenie pewnej dosc
ogolnej reguly. A ze posluzylem sie akurat takim sposobem jej
przedstawienia - trudno. Interpretacje pozostawilem czytajacym,
szkoda ze nie byles jednym z tych, ktorym bylo dane zalapac...

> Tja .. co to jest wlasciwie "chacker" ? Bo ja jakos nie wiem...

Zapytaj sie Rafala Maszkowskiego. On ci powie. A potem pomysl czemu
na waszych maszynach np. finger nie dziala...

pozdrawiam,
karpio