Re: Windows'95 & bath

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 27 Jun 1995 - 19:23:34 MET DST

> Slowem wszyscy, ktorzy NIE PROGRAMUJA, tylko wykorzystuja komputer
> w swojej codziennej pracy (jako narzedzie) to BANDA IDIOTOW.

> Gratuluje dobrego samomopoczucia! A ciekaw jtem, co Pan KONRETNEGO
> robi na swoim komputerze?

to sie nazywa kompletny brak znajomosci realiow i zabieranie glosu w
dyskusji na tematy, na ktore sie zielonego pojecia nie ma (cytat z
wypowiedzi Stefana Sokolowskiego, ale bardzo ladnie mi tu pasuje).
Mysle ze ta lista to nie czas i miejsce zeby to wyjasniac. Jesli jest
Pan zainteresowany czym sie zajmuje chetnie wyjasnie to prywatnym
mailem.

pozdrawiam serdecznie
karpio