Re: Windows'95 & bath

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Tue 27 Jun 1995 - 15:40:32 MET DST

rmikke_at_PROBLEM_WITH_INEWS_DOMAIN_FILE (Ryszard Korwin-Mikke) wrote:

>I jest to kolejne wielkie osiagniecie M$?...
>Zawsze mi sie podobalo, kiedy reklamowali jakas nowa,
>rewolucyjna mozliwosc Windowsow, ktora inne systemy maja od
>poczatku jako oczywista...

Nie, to nie tak. Po prostu Windows sa po raz pierwszy systemem
operacyjnym. Nic zatem dziwnego ze wreszcie maja to co powinien miec
kazdy system operacyjny.

Dotychczas MS Windows bylo tylko (przerosnieta) nakladka na DOS.

>A poza tym uwazam, ze nalezy obnizyc podatki

Trzeba po prostu przezyc pana Kolodke :-)

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland