PROPOZYCJA: pl.internet.ogloszenia (bylo na POLIPie: Re: Lacznosc z USA...)

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 26 Jun 1995 - 20:35:15 MET DST

Piotr Piatkowski (kompas_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
| Lukasz Ploszajski (lukasz_at_nask.org.pl) wrote:

| : Przy okazji pytanie: jest taka instytucja jak wysylanie trouble ticketow.
| : My dostajemy ich troche (z roznych miejsc) i mozemy je forwardowac np. na
| : polipa, ale nie wiem, czy to ma sens - bedzie mnostwo smieci na liscie.

| : Co Panstwo o tym sadza?

| : -Lukasz

| Nie jestem pewien co to sa te `trouble tickets', ale jezeli ma to jakas
| wartosc informacyjna a jest tego duzo, to moze po prostu zalozyc
| na TO news-grupe?

Jestem za. Grupa moze byc, (moderowana nawet), tickety mozna tam
wysylac automatycznie - kto chce, moze czytac, kto nie chce - moze te
grupe ignorowac. Poza tym, mozna by tam slac wszystkie inne ogloszenia
dotyczace zaniku lacznosci, planowanych rekonfiguracji itp.

Proponuje nazwe pl.ogloszenia.siec (beda wkrotce pl.ogloszenia.sprzedam itp.)
lub: pl.internet.ogloszenia (mamy juz pl.internet.nowosci)

W zasadzie chyba nawet lepiej brzmi to drugie.

Dalsze glosy poparcia oraz ew. dyskusje na temat zakladania grupy
proponuje przeniesc na pl.news.admin (daje stosowne Followup-To:).

Tomek

--
 _________
(_   _' __) Tomasz Surmacz * --------------- * tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl