Re: Radio RAK - vat, retransmisja.

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 24 Jun 1995 - 10:21:53 MET DST

Tomasz Kokowski (tommy_at_man.poznan.pl) wrote:

: Czy szanowni koledzy transmitujacy RAK maja stosowna koncesje z KRRiTV? :-))

Nie. Wlasnie to zrozumialem i jako ideowy legalista pisze na siebie donos
do PARu zeby mi przyszli i zaplombowali komputer (tj. nielegalny nadajnik).
Moze mi w tym pomozesz? Pod jakie paragrafy podpadam?
:)

Podpiecie radyjka do vata to byl taki wyglup - z jednej strony pozwolil
przetestowac problemy z wejsciami audio, a z drugiej strony pozwolil
sie przekonac ze vat nie nadaje sie do transmisji non stop - w szczegolnosci
potrafi "zdechnac" po paru godzinach nieustajacego nadawania (np. jak dzis
rano przyszedlem, to vat wymagal kopniecia).

Sprobuje sie jeszcze pobawic z tym multicastingiem (ponoc trzeba to specjalnym
demonem przetunelowac do Cyfronetu) i dopoki bedzie to zabawne, to radyjko
bedzie stalo mi kolo komputera i wpuszczalo (jakos) w siec to nieszczesne
radio RAK.

Hej.

PS: tak na moj gust, to RAK nadaje sie do sluchania glownie wieczorem -
    w ciagu dnia jest to zwykle, choc nieco nieporadne, radio komercyjne.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow