Re: reflector znowu

Autor: Andrzej Bort (bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 20 Jun 1995 - 11:28:47 MET DST

Zbigniew Zych (zych_at_student.uci.agh.edu.pl) (Zbigniew Zych) wrote:

--> I druga sprawa: pare osob mnie pytalo jak idzie lacznosc vat'owska
--> poza granice, czy ktos zna jakis reflector poza granicami?

Jak jest z vat'em poza granice, to nie wiem, ale wiem, ze jest reflektor:
Name: calzone.oit.unc.edu
Address: 152.2.22.81

zwykle siedzi tam pare osob :)

| Andrzej Bort | E-mail: bort@*.polsl.gliwice.pl (*=zeus, appia,ia) |
| Juan on IRC | Home Page: http://zeus.polsl.gliwice.pl/~bort |
| Student of Technical University of Silesia, Faculty: Automatics Control |
| Specialization: Measurement systems |
| Madrzy i glupi ludzie sa nieszkodliwi. Tylko polglowki sa niebezpieczne |
| (Goethe) |