Re: Windows'95

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Tue 20 Jun 1995 - 10:12:04 MET DST

vojtus_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Wojciech Smietanski) wrote:

>kiedys cza zaczac

>pracujesz w MS czy tylko opanowal twoj umysl ?

[to nie do mnie ale wtrace sie]

Panowie, prosze o troche umiaru. Najpierw ktos kogos oskarza o prace
dla IBM, teraz Microsoft. To juz nie jest dyskusja merytoryczna.
Raczej pyskowka na news:pl.listserv.plotki.

A tak swoja droga to smieszne jak obsesja anty-IBMowska sprzed paru
lat zostala zastapiona przez any-Necrosoftowa (zacytuje popularna
wersje nazwy tej firmy). Mysle, ze jesli by OS/2 zmiotl z powierzchni
ziemi Windows 95 (w co nie wierze i to z powodow raczej komercyjnych niz
technicznych) to za pare lat w tej grupie prawie wszyscy beda
nienawidziec szczerze i za darmo okrutnego Ajbiema :-)))))))

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland