Re: Jak to jest z tym Win'95?

Autor: Maciej Otreba (motreba_at_lnx1.boa.uni.torun.pl)
Data: Mon 19 Jun 1995 - 11:38:00 MET DST

Andrzej Gorbiel (A.Gorbiel_at_Ga-Wyb.Krakow.PL) wrote:
[wyciete...wyciete...wyciete...]

: >
: >Kto ma racje?
: >
: Ja - radzac po raz kolejny, by to wrzucic do Urban Legends i killfile'a.
: Ta rewelacja pojawia sie juz od ponad miesiaca i ciagle ktos naiwny
: na nia trafia i powiela.

Why? Jesli oprogramowanie spelnia jakakolwiek funkcje za plecami
uzytkownika nie pytajac o zgode lub nie opisana w dokumentacji to
dla mnie jest to kon trojanski - niezaleznie od tego, co taki Necrosoft sobie
napisze w swoim biuletynie. I gwizdze na to, czy moge wygrac nagrode - moze
wiecej moge przez to przegrac.

: >> Microsoft officials confirm that beta versions of Windows 95 include a
: ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
: Nie!!! To na 150% bzdura. Sam spytalem na wszelki wypadek.

: >> Ostatni numer ``WinNews'', biuletynu informacyjnego Microsoft dementuje
: ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
: A to na 150% prawda. Kazdy moze sprawdzic. Ich biuletyn jest w Internecie.

A czemu wierzyc Necrosoftowi? Tylko dlatego, ze sa wielcy i maja pieniadze?

: >Czy (i dlaczego) ktos probuje bronic Microsoftu?
: >
: Pewnie wzial za to pieniadze... ;-)

Ciekawe kto?

: A moze dlatego ze z kazda szkodliwa plotka nalezy walczyc, niezaleznie
: czy lubimy tego, przeciw komu jest wymierzona.

Tak jak z imperialistami z Zachodu i wywrotowcami. A nie lepiej sprawdzic,
czy w tej plotce nie ma z 10% prawdy i nie zakladac, ze racje ma wiekszy i
silniejszy?

: Pozdrawiam i mysle ze nie ma powodu do obaw - u nas i tak nie ma MSNet.

Bogu niech beda dzieki?

: Andrzej

: PS.
: A to wysylam do autora rewelacji:

: Let me give you some advice. If you really beleive this information is true
: then find a good lawyer and sue M$ for such a heavy abuse of your privacy.
: I think you'll find a lot of legal help from many organizations like:
: EFF, ACLU, CPSR, etc.

: Also US Departament of Justice might be interested in this. For so many
: years they've been trying to bring Microsoft down under antitrust law...
: If this info is true then I'm sure they'll succeed at last.

Tak, to juz lepsze. Radze to kazdemu, kto przylapie oprogramowanie
Necrosoftu na szpiclowaniu - jesli takie ma miejsce.

Maciej

                     | Maciej Otreba           / Internet:               |
                     | 87-116 Torun, POLAND  /	                         |
                     | Dzialowskiego 4/4    / motreba_at_boa.uni.torun.pl   |
                     | phone +48-56-485645 /http://lnx1.boa.uni.torun.pl |