Argument za domenami regionalnymi

Autor: Jerzy Pawlus (Jerzy.Pawlus_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 16 Jun 1995 - 09:45:54 MET DST

Dostalem ponizszy list, ktory swiadczy, ze domeny reionalne i to sensownie
nazwane tj. bez jakichs wymyslnych skrotow maja swoje uzasadnienie.
Gosc za drugim podejsciem, trafiajac w ciemno ma szanse skontaktowania
sie z ludzmi ze swojej miejscowosci. Mysle, ze w przyszlosci takich
spraw bedzie duzo wiecej.

Jurek

`>
`> Czesc,
`> Na imie mam Jurek, jestem bylym Sadeczaninem i komputerowym
`> nowicjuszem.Dopiero dzisiaj wyplynolem na szersze wody i to jest moj
`> pierwszy e-mail do Polski.Jestem szczegolnie podekscytowany ze znalazlem
`> sadecki adres,
`> Czy moglbys,(jesli oczywiscie odniose sukces w wusylaniu mych
`> wypocin) powiedziec mi troche o Internet w Nowym Saczu i czy byloby
`> mozliwe otrzymac liste adresow z Nowego Sacza?
`> Z gory dziekuje,Jurek.
`>